Monday, February 06, 2006

نعتذر

6 Comments:

At 06 February, 2006 15:46, Blogger AG said...

يا سلام! تعمل العملة وتقول سوري!

 
At 18 February, 2006 14:01, Blogger ghandy said...

تفتكر يا درش بعد ما نخلص مرحلة الاعتذارات والاعتذارات عن الاعتذارات والمقاطعات ومقاطعات المقاطعات

تفتكر هنتكلم عن الموضوع علشان نحله، ولا خلاص بح

 
At 18 February, 2006 14:11, Blogger Darsh-Safsata said...


لو بتتكلم عن الرأي العام
مش من عوايدنا نناقش حاجة للعمق احنا بس بننفعل وخلاص، التفكير موضوع ما يخصناش
ولو بتتكلم عن المدونين، الاحباط بقى طايل الجميع ونادرا ما تلاقي حد بيتكلم عن حاجة
فانا مش متفائل انني اسمع حاجة مفيدة في الموضوع
تفتكر انا محبط،انا كمان :)
المهم حمدلله على سلامتك في عالم التدوين

 
At 18 February, 2006 21:14, Blogger Joly said...

لو كنا بنتكلم في موضوعاتنا علشان نحلها ما كناش وصلنا للمرحلة ديه .. إنما إزاي ؟؟ .. كل الناس تلاقيها انفعلت من غير ما تعرف أصل الموضوع .. أنا ما باتكلمش عن موضوع الصور ده بس أنا باتكلم عن كل حاجة عامة .. إحنا ما بنقعدش نحلل أبدا ليه الناس ديه شايفانا كده .. إيه اللي وصلنا للمرحلة ديه .. إحنا بس بندد و نشجب و ننفعل من غير فائدة .. أنا مش مع الاعتذار .. بس كمان مش مع انفلات الاعصاب اللي حاصل اليومين دول ..

 
At 21 March, 2006 02:13, Blogger Guevara said...

إيه؟ رحت فين؟

 
At 28 March, 2006 08:51, Blogger Darsh-Safsata said...

شكرا يا جيفارا على السؤال
انا اول ما هاعرف الاحابة هاقول على طول
:)

 

Post a Comment

<< Home